صدای بچه‌ها از پشت پنجره میاد. انگار نه انگار ویروس پشت درهای خونه ها و شاید کف خیابون یا تو سرفه‌های بچه‌ی همسایه موجود باشه. پدر مادرهای بی‌فکر! راستش این ترکیب (پدر و مادر بی‌فکر) بعد از دیدن فیلم "اتاق تاریک"ِ روح‌الله حجازی مفهوم بهتری پیدا می‌کنه. با وجود اینکه در برآیند فیلمِ کند و متوسطی بود و نمی‌شد عاشق بازیگری ساره بیات یا حتی ساعد سهیلی (که دوستش می‌دارم) شد ولی موضوع فیلم و استرس‌هایی که وارد می‌کرد به جا و قابل درگیر شدن بودن.

 

+ فکر کنم این مسئله‌ی "تو کوچه بازی کردن بچه‌ها" تو محله‌های کمی باقی مونده یا از ازل تو محله های کمی وجود داشته. یا شایدم تو محله های کمی وجود نداره یا نداشته. به هر حال اینجا (که دوستش ندارم) معضله و کاش بشه به پدر مادرا یاد داد خطرات این پدیده رو.

 

++ فک کنم تو شکل‌گیری "درست" و " غلط" ها با خط قرمز های فراوان کاراکتری به اسم muge anli که یه روزنامه نگار و مجری تلویزیونی‌ ترکه تاثیر داشته. یه زن قوی با درست و غلط های کاملا مشخص. به نظرم نمیشه اصول کلی و غلط های انکار ناپذیر رو پذیرفت. یعنی قبول که ممکنه انجامش داد و یا ممکنه که اتفاق بیفتن ولی این چیزی از غلط بودنش کم نمی‌کنه (دیگه کم کم میخوام رو واژه های درست و غلط بالا بیارم). ولی الان با وجود قبول داشتن خودش می‌تونم زیادی سخت‌گیر بدونمش. چرا یادم افتاد؟ چون تو برنامه تلویزیونی‌ش زیاد به این موضوع پرداخته و احتمالا تاثیر زیادی رو فرهنگ کشورش گذاشته. همچین اسمی و همچین برنامه‌ای کم داریم اینجا که بیاد بگه بچه هاتونو از جلو چشمتون دور نکنین و رهاشون نکنین تو کوچه و خیابون. بگه پدوفیل ها رها و منتظر صید هستن.

 

+++ دلم میخواد موهامو قرمز کنم. شرابی یا مثلا صورتی یا بنفش.

 

4+ محدوده pms و خود menstruation  قریب به یک ماه کامل رو شامل میشه. چیزی از ماه می‌مونه برای روان سالم و آسوده داشتن؟

 

5+ به نظر میرسه دانشگاه باز شدنی نیست. اگه باز نشه هم دلم میخواد چند وقتی برم تو اتاقم تنها باشم.